dijous, de març 15, 2007

En Christopher i el mini-dojo (i els dos capullins)

He fet net en una habitació que abans era la dels mals endressos, hi he penjat en Christopher, hi he enganxat un parell de kanjis... i ja tenim el mini-dojo de Can Fuckland!
.
El programa “Posa’t en forma, cabró! 2007” ja està enjegat. Dilluns i dimecres em pego amb en Christopher (i sempre guanyo) i els dissabtes comptem amb la col·laboració d’en Bakerin. Junts intentem recordar quina era la sensació de fer més de tres abdominals seguides.

I ell em fa un ayuken.

I jo li faig un ho-ayuken.

I ell s’hi torna amb “L’atac del payo que sembla que estigui celebrant un gol però en realitat fa un cop de puny”.

Però la veritat, no és rival per mi.

Tot i que a vegades em sorprén.

Però llavors jo faig servir la meva tècnica secreta.

De mica en mica ens n’anem sortint, però està clar que la cosa requerirà el seu temps. L’altre dia mentre estavem practicant patadetes en Bakerin, assenyalant-me l’entrecuix, em va preguntar “Tiu, aquest forat ja el tenies o te l’has fet ara?”. Fa tant temps que no aixecava la cama que fins i tot els meus pantalons havien perdut la pràctica d’espatarrar-se, es van esquinçar i em vaig haber d’esperar cinc minuts a que en Bakerin parés de riures de mi i em tornés a aguantar en Christopher.

3 comentaris:

fragonetapower ha dit...

No tinc paraules... :D
Espera que m'aixequi del terra

Anònim ha dit...

Impressionant el document fotogràfic! quin fart de riure...
Adriana

Celia ha dit...

tiu
quin pentinat més poc anglés

hauries d'anar més pop
jejejejejeje

vinga, a fer exercici
Flanagan, el terror de las nenas