dimarts, de setembre 19, 2006

La bestia del dimoni

Macagumlaputaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Se m'acaba d'apareixer l'aranya mes gran del mon i ara ja tinc fobia per la resta de la meva vida.
Estava tant tranquil a l'ordenata i del radiador del costat, molt al costat, que el toco amb el genoll, ha aparegut corrents un artropode cabro de sis centimetres. I no es suposa que aquestes coses eviten el contacte amb l'home?!?!?!
Jo nomes he vist una cosa que sortia corrents a la periferia del meu camp visual i en 0,0002 segons he aconseguit teletransportarme a dos metres de l'ordinador (evidentment, ara estic escrivint amb l'ordinador a tres pams de la paret). Mentres estaba pensant com cony desempallegarme de la bestia, despres de comprovar que els insults no son gaire efectius com a insecticida, la malaputa ha arrancat a corre pel terra cap a la meva direccio. I no se suposa que aquests cabrons eviten el contacte amb l'home?!?!?!?!
Llavors se m'ha despertat l'instint assassi. He esperat a que el monstre estes un metre de la paret, he aixecat el genoll fins a l'alcada del mugronet i li he deixat anar tot el meu pes a la filla de sa mare.
Ha quedat ben plana. Disfrutant la victoria, he anat a buscar un tovallo de paper per retirar el cadaver pero llavors...
La bestia del dimoni deu haber sortit d'algun pou radioactiu. Quan la he anat a agafar la tia va i recupera la seva forma i es posa a corre a tota hostia cap a la paret! Aquest cop he aconseguit fer els dos metres en 0,0001. En aquest punt la meva mala hostia i fastic estaven a uns nivells importants. M'he mirat les bambes, he vist que la punta encaixaria forca ve amb el canto de la paret i li he engegat tres cops. A tornat a quedar plana, pero aquest cop he estat mes desconfiat. He mirat al voltant i he arreplegat una ampolla de vodka. He acostat la punta de l'ampolla lentament, per assegurarme una aixafada completa, quan superfoldingaranya ha tornat a recuperar la forma i ha arrencat a corre cap a sota la taula de l'ordinador. Pero perque no es mor??!!
El fet que durant tota aquesta estona no hagi parat d'insultar a l'animal i d'exclamar-me cada cop que ressussitava ha fet que la Leia i una amiga hagin vingut a preguntar que passava. Quan li he explicat, l'unic que se li ha acudit dir es que aquest mati ella n'havia trobat una a sota el seu llit.
Perfecte, avui dormirem tranquils.
He enretirat la tauleta de l'ordinador, he agafat l'ampolla pel coll hi fent-la servir de martell he comencat a donar-li cops al bitxo mutant. Com a minim n'ha rebut sis per cada pota que tenia.
Quan m'ha semblat que estava ben morta li he donat tres cops mes, he anat a buscar l'aspirador i he fet net.
Tenir pati amb jardi es molt maco, pero em sembla que dema el regare amb Agent Taronja, diuen que no torna a creixer res durant tres generacions. Ja posats tambe em regare el llit, que amb les hosties que li he donat a la bestia m'he rascat la ma i ara aquestes coses em poden segir el rastre.