dimarts, de maig 22, 2007

Boomer conection

El passat nadal la meva cosina es va currar molt els regals. Entre d'altres coses cada paquet portava un sobre amb dedicatória i uns quants chiclets i piruletes i palotes enganxats al voltant. Avui m'he trobat un d'aquests chiclets, que ha estat capaç de sobreviscure cinc mesos en una de les butxaques del meu abric. Un chiclet amb gust a "hierbabuena".
No he pogut evitar pensar en la estupidesa del gust, una cosa que jo crec que només tenim al nostre estimat regne. Vull dir que tots hem fet conya amb la mítica frase de "a que huelen las nubes" però em sembla que això encara és més estúpid. A que punyetes te gust la hierbabuena? I la clorofila? Perquè recordo que també hi havia chiclets amb gust a clorofila. Ja posats podrien fer-ne amb aroma de julivert i farigola.
Val d'acord, hierbabuena i clorofila sona molt supersa i meganatural, però a que collons te gust!? Sincerament sóc de la opinió que simplement ens estan venent menta adulterada. A mes aquests xiclets sempre venen en embolcalls blaus o verds i de tots és sabut que un xiclet amb aquests colors és de menta.
Per això sóc partidari dels xiclets tipus "extra cool" o "frescor alpino", tenen un nom que directament no vol dir res. Ja et deixen clar que el gust esta fet amb E253 i E129. L'únic problema que els hi trobo és que hi ha productes de neteja pel labavo amb els mateixos noms.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi ha deu caixes de boomers amb deu boomers de deu grams cada boomer. Una és defectuosa: els boomers pesen nou grams enlloc de deu. Com saps, en una sola "pesada" de balança, quina és la capsa defectuosa?
Espero que hagis arribat superbé!

Flanagan ha dit...

Encara m'ho estic pensant. De fet he de parlar amb tu pq tinc un parell de dubtes.