dimarts, d’agost 28, 2007

El $uper

Per què tot és tan car en aquest poble? Per què em costa tant omplir el carro de la compra? Què collons, si ni tant sols tinc carro de la compra. Per què em costa tant omplir les bosses de plàstic cutres del supermercat?
M'acabo de gastar £21,24 i no he comprat res de l'altre món. Bé si, he comprat una bossa de Cheese Puffs (que es veu que és el nom monyarrón que fan servir aquí per als ganxitos) marca Sainsbury's i ja està. Tota la resta són coses tant excitants com pa i espuma per afaitar. Què collons, si la meva dieta esta dictada per les ofertes del super. Menjo pasta fresca perquè en pots comprar any 2 for £2,50 i el dia que treguin la oferta tornarem als espaguetis (£0,52) amb tomaquet (£0,47) de tota la vida. Aquesta setmana toca peix, salmó concretament, perquè buy 2 save £5, i també provarem la sopa orgànica Sainsbury perquè la soup of the month costa only £0.99 i està feta segons una recepta que sembla comestible.Aquesta n'és una altra, en aquest pais les sopes són surrealistes, però això és una altra història.
Em sembla que començaré una vaga de fam contra els abusos dels supermercats. Protestaré i de pas m’estalviaré una pasta.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Flanagan, que ets molt divertit. I que passava per aquí per dir-t'ho i m'he partit de riure :-)

Anònim ha dit...

Òstia, menys mal que no sóc l'únic que segueix la dieta de l'oferta del super (Pathmark en el meu cas) Ara m'has recomfortat.

Flanagan ha dit...

Moltes gràcies Crue. I perdona la baixa qualitat de l'acudit, però has pensat que si mai anessis a Japó et dirien Crue San?

Defak, que aprofiti la tornada a NY i al teu super i al 2x1.

miq ha dit...

De fet, t'estalviaràs dues pastes pel preu d'una. Demana-li-ho al defak, que és un mestre a l'hora de comprar barat al súper.