dilluns, de febrer 04, 2008

Qué guapa soy, qué tipo tengo

Es veu que han tret “Aquí hay Tomate” d'antena d'un dia per l'altre. Quina pena.
Però que el miraves tu o què? Si, bé... només una part si l'enganxava fent zapping, la part on sortia la presentadora que està com un tren i té un morbo que flipes i sempre tenia la gentilesa de portar un escot que realcés els seus ulls preciosos. Espero que torni a presentar alguna cosa aviat. I a poder ser que en comptes de dir-se “El Tomate” que es digui “Los melones”.
Carmen, te quiero (i t'asseguro que em mossego la llengua amb molts d'altres acudits de temàtica vegetal, perquè sóc un senyor, i perquè no sóc vegetarià).




5 comentaris:

Marketing Cultural Heritage Class ha dit...

Están vivas...

Roi ha dit...

es pot dir "melons" per internet?

Jose ha dit...

1 ring i cinc minuts amb el Jorge Javier... li anava a ensenyar les verdaderes regles del "Pride" (http://www.pridefc.com/pride2005/index_new_temp.php) al paio.

Flanagan ha dit...

Vale, i mentres tu estàs al ring jo m'enduc la Carmen a sopar XDXDXDXD
Tiu, q desconetctat q estic del Pride (el link no chuta), tot i q em moro de ganes de veure en Lydell i l'orangutà , però he descobert una estrella: http://www.youtube.com/watch?v=SDgPdNrgUBA

Lula ha dit...

A mi em sap greu pels de Se lo que hicisteis....


Però jo no veig gaire la tele anyway.

Besotes