dimarts, de març 11, 2008

A pèl i en directe, hummm...


28é Campionat d'Espanya de Kyokushinkai, dissabte 15 de març a partir de les 4pm. Poliesportiu de Llefià (que al pòster surt sense accent a la a i al gimnàs ja hem esgotat totes les bromes possibles amb el nom), Avinguda Dr. Bassols 109-119, Badalona (Barcelonès).
Organitzat pel meu club, la qual cosa vol dir que estic fins els ous de que les classes comencin sempre amb 20 minuts de discurs sobre com anirà tot i de que si la exhibició tal i de que “Flanagan, tu te encargas de llevar los trofeos al pavellón”. Doncs més val que els tinguis comptats, que sinó... Però bé, vaig pensar que en podria fer una mica de publicitat i rentabilitzar els trilions de lectors diaris que passen pel blog.
Doncs això, dissabte nates i llesques i faves i galetes per a tots els gustos. I tot a pèl. I de regal exhibició de Karate/Kobudo (no, no hi haurà trencaments d'escrot, que es permet l'entrada a menors). M'encantaria poder fer algun sorteig d'entrades o alguna cosa, però el karate és de pobres i els patrocinadors fan demostracions de virtuosisme xiulador quan demanes una mica de per favor. Que aquí només cobra el metge i perquè no em pogut xorissar cap ambulància a temps.
Kiiaaiiiiii!!


4 comentaris:

Red Pèrill ha dit...

Jo quan vec el final de Karate Kid encara ploro, t'ho iuro... pffff de petit mai li vai fotre amb aquell quillo...

Flanagan ha dit...

És que és un referent mooolt gran.

Lula ha dit...

No crec que em passi, però tens toooot el meu suport.

Per cert que no sé com acaba la historia aquella de trencar totxanes amb noséquè...

Besotes

Anònim ha dit...

Mira que enganxar-me l'exhibició a punt de marxar a Nova York... M'hagués encantat veure de què anava tota aquesta gresca...