dilluns, d’octubre 30, 2006

Comprant a Can Furri

- Hola amic, et puc ajudar?
- (Nomes mirava) Si, quan costa aquesta rinyonera?
- Normalment £12 pero te la puc deixar per £10.
- (Uau! Es el meu dia de sort oi?) I no tens cap altre model?
- Be, ahir en tenia tres mes com aquesta pero ja les he venut, es que van que volen.
- (Si clar, si de fet al entrar m'he hagut de pegar amb dos tios que tambe volien comprar aquesta, saes o no?) Val gracies, si de cas ja tornare a passar.
- No home no, no marxis. Vinga va, te la deixo per £8.
- (Aqui al costat en venen una per £10 que mola mais chaval) Val gracies, si de cas ja tornare a passar.
- Ei va, ultima oferta, £7.
- (Collons nen, vinga va, fare veure que me la miro una mica mes pero...) Nostamal, em dono una volta i si de cas ja tornare.
- Ei, pero que et penses que t'estic enganyant? Es una bona rinyonera i t'he la estic deixant barata. Va, diga'm quant en vols pagar.
- (Collons que pesat, deixa'm estar, deixa'm estar, deixa'm estar) 5 lliures (I si cola, cola tu).
- £5? Vinga home, no em diguis aixo.
- (Ja esta, ja ho has aconseguit, ara em sento un maleducat si marxo i ja esta, tu que ets tant bon chaval i que nomes em vols fer un favor.) Vale, £6?
- Fet!
- (Merda!).

Anem al mostrador, li dono un bitllet de £20 i una moneda d'£1. El cabronas em torna £13.

- (???) Ep company, que habiem quedat en £6.
- No, no, haviem quedat en £7.
- (La mare que et va parir, hauria d'haber vingut fa una setmana que t'hagues enganxat fent Ramadam i passant gana segur que no ets tant llest) De totes maneres t'he donat £21 (Val que me la juguis pero com a minim que el canvi concordi amb el preu que decideixes mamonas).

Va ser una bona compra? No. Va ser una mala compra? Diria que tampoc, de fet cada cop m'agrada mes la bossa aquesta amb cinturo. Simplement em feia molta mandra regatejar i aixo es com jugar al futbolin, que hi has de posar els cinc sentits o te la foten.