dimecres, d’abril 01, 2009

Marcant paquet

La publicitat és el segon pressupost mundial, només superat pel militar, la qual cosa es podria discutir si tenim en compte que els militars utilitzen una bona quantitat de publicitat.

Primer va ser un anunci “anònim” sobre un clau de mala qualitat, que aguantava malament una ferradura i llavors un cavaller es quedava sense poder anar a la guerra i llavors el regne se n'anava a la merda perquè el clau no era ni Nike ni Dolce & Gavana. Personalment, sóc republicà.

Després van ser la Danone i similars que després dels seus anuncis recalcaven que ells no fabriquen els seus productes per a altres marques. Com per exemple l'Actimel, aquell derivat làctic amb ferments que no té cap dels efectes beneficiosos que fan servir per promocionar-lo.

Ara Cuatro i Telecinco airegen espots on diuen que estan al costat de les marques de tota la vida. Si, les mateixes marques a les quals facturen anuncis de tota la vida.

Torracollons varis... Hacendado ÉS una marca. Bona, bonica i barata.

.


4 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Un tema curiós, vist des de fora...

Això sí: si el Bruce Leee em diu que compri aqeusta o aquella marca de llumins o de pilotes de ping pong me'l crec! Qualsevol li porta la contrària. Quin paio...

Flanagan ha dit...

És un crack, 68 anys i encara està fet un fiera.

Roi ha dit...

Mola el comentari del youtube "yeah he did yesterday before breakfast" :-DDD

Lula ha dit...

PIJO!