Primer va ser un anunci “anònim” sobre un clau de mala qualitat, que aguantava malament una ferradura i llavors un cavaller es quedava sense poder anar a la guerra i llavors el regne se n'anava a la merda perquè el clau no era ni Nike ni Dolce & Gavana. Personalment, sóc republicà.
Després van ser la Danone i similars que després dels seus anuncis recalcaven que ells no fabriquen els seus productes per a altres marques. Com per exemple l'Actimel, aquell derivat làctic amb ferments que no té cap dels efectes beneficiosos que fan servir per promocionar-lo.
Ara Cuatro i Telecinco airegen espots on diuen que estan al costat de les marques de tota la vida. Si, les mateixes marques a les quals facturen anuncis de tota la vida.
Torracollons varis... Hacendado ÉS una marca. Bona, bonica i barata.
.
4 comentaris:
Un tema curiós, vist des de fora...
Això sí: si el Bruce Leee em diu que compri aqeusta o aquella marca de llumins o de pilotes de ping pong me'l crec! Qualsevol li porta la contrària. Quin paio...
És un crack, 68 anys i encara està fet un fiera.
Mola el comentari del youtube "yeah he did yesterday before breakfast" :-DDD
PIJO!
Publica un comentari a l'entrada