dimarts, de juliol 01, 2008

És superfort

Tres dies treballant a Mallorca, que guai, he treballat com sempre però he pogut suar una miqueta més. Per sort em vaig poder escapar un parell d'horetes per fer una cervesa amb en Tron, poder recollir la sobrassada sublim que em portava del seu poble i sobretot comentar que què superfort que en Bakerin es casa!
Evidentment cap dels dos ens ho perdrem, i l'Amparo i en Conejito també hi aniran, o sigui que serà el primer cop que ens reunirem tots plegats des de l'etapa Londres (a en Bakerin no li vaig preguntar, però dono per suposat que hi serà). A més també hi seran en Guapanan, un policia municipal que fa servir la placa com si fos el carnet jove, en Limón, un chaval que diu ser el besó espiritual d'en Tron, i en Pezón, un payo que es veu que té uns mugrons dignes de ser el seu sobrenom.

.

.
Per cert, que no ho vaig explicar en el seu moment, però en Josmar també va fer carrera al Regne Unit. Fent zapping em vaig trobar de sobte amb el programa “Eurotrash” del Chanel 4 on presentaven el vocal and rectal talent of Barcelona's favorite toy boy. Per entendre la meva alegria cal tenir en compte que en el seu moment em vaig desplaçar de Canet a Barna per assistir al mític concert d'en Josmar a la Plaça del Rei (aprofitant que al dia següent hi havia excursió amb l'institut al Museu d'Hª de Catalunya) i poder així veure al mite en viu, en tanga i en directe.
El concert em va decebre una mica perquè a en Josmar només li van deixar cantar “És Superfort” i ja està, i jo esperava que com a mínim també ens delectaria amb “Angel Girl”. Per sort es veu que després va seguir fent carrera i va homenatjar els super temes “Sexy girl” i “Boys, boys, boys” de la Sabrina amb els seus “Sexy Boy” i “Girls, girls, girls” respectivament, l'últim dels quals va ser airejat a Eurotrash contribuint així a acostar la cultura catalana a la Gran Bretanya. Ja està bé dels tòpics de les sevillanes i els toros, a Catalunya tenim culs.

7 comentaris:

Lula ha dit...

I tant!

I quin millor canal que Eurotrash!!

Ara deuen estar posant el Chikiliquatre com possessos...


Besotes

Anònim ha dit...

Esperem amb candeletes la sèrie de la boda!

Anònim ha dit...

ara que m'en recordo, tu deus tenir el maxi cd d'en Josmar ;-)

Flanagan ha dit...

El tinc, el tinc :) tot i que tècnicament és propietat d'en Sofi.

Anònim ha dit...

Que se n'haurà fet d'aquell personatge ;-)

txevi taxvs ha dit...

Jo encara l'utilitzo com a complente d'en Teo als Petits Xous. Feia temps que no em passava pel teu bloc trempat. salut

txevi taxvs ha dit...

complement d'en Teo volia dir... en el mític títol En Teo peta en Josmar (al pub Arny) però després ell és petat per un negre amb un llobarro immens al so de YMCA