dimarts, de desembre 12, 2006

L’espagarragó

L’espagarragó és el producte de la unió a contra natura de l’espagueti i el macarró. Com que no he pogut observar directament l’acte de la còpula només puc especular però, en base a una apreciació fisiològica bàsica, em sembla lògic suposar que l’espageti actua com a mascle i el macarró fa els honors de femella. Pel que fa al ritus de seducció i acte sexual també em veig obligat a basar les meves conclusions en suposicions, però tots els indicis semblen apuntar a que tot el ritual, des de l’elecció de parella fins a la consumació de l’acte carnal, es du a terme a dins de l’armari de la cuina o rebost de torn, cosa que explicaria la falta de testimonis oculars.
No tinc cap dada sobre el procés de gestació i naixement, però si que he pogut veure de primera mà el producte de la unió. L’espagarragó conserva les característiques fisiològiques dels seus dos progenitors. Es allargat com un espagueti però té el forat característic del macarró. De fet el món acadèmic està dividit entre els que consideren l’espagarragó com un macarró prim i allargat i els que defensen que s’aproxima més a un espagueti gruixut amb un forat al mig.
Personalment, i vull recalcar que és una opinió personal, crec que l’espagarragó és la pasta més gilipolles i lletja que ha vist mai l’ecosistema de la meva cuina. Estic recollint firmes a favor de la castració de tots els espaguetis i de l’esterilització de tots els macarrons.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bé m'apunto a firmar contra tant gran obscenitat....i ara no sé quand tornaré a menjar pastes d'aquestes... se m'han tret les ganes!!!