dilluns, d’abril 16, 2007

McMac

Primer vaig descobrir en Connor McLeod. El que deia: “Em dic Connor McLeod, del clan dels McLeod” i que no se per que coi havia d’especificar que era del clan McLeod. De la mateixa manera que tampoc cal dir “Mig Kilo de patates, 500 grams concretament”, perquè assumeixes que la gent sap fer operacions diga-li matemàtiques diga-li lògiques. Vull dir que està clar que no era de ca els Moragues de tota la vida, perquè llavors es diria Connor Moragues, no?
Després vaig coneixer en McClau. Era el conserje del pavelló municipal del meu poble però no era inmortal, era alcohòlic. En McClau era l’encarregat de fer-nos fora del pavelló cada cop que ens hi colavem per jugar a futbol i, com que era conserje i suposavem que la seva feina era obrir i tancar portes, nosaltres li deiem McClau per tocar-li la pera.
I ara hi ha en Duncan McLeod, del clan dels McLeod. Germà d’en Tommy i la Karen i última incorporació a Can Fuckland. Que jo sàpiga ja només hi queda un McLeod a les antípodes, el germà gran. En Tommy me n’ha explicat històries de consum i tràfic d’estupefaetnts, escopetes retallades, bars destrossats a base de batalles campals i una mica de boxa professional, però insisteix en que en el fons és un bon payo. No seré jo qui ho posi en dubte, però a mi ja m'està bé que segueixí a l’altra banda del món, que amb tres Macs ja fem.

10 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Et falta el: MAC POLLO i el Mac Donalds

Celia ha dit...

jajajaja
que buena la imagen que has colgado

Flanagan ha dit...

Si, un col·lega es va comprar la samarreta i em va enviar la foto. Ja se que vull per reis :)

Anònim ha dit...

ei, que no sempre ens pillava en mc clau, si recordes tambe ens havia pillat la policia mes d'un cop, i per culpa d'un que tu ja saps que no parava de riure ens van estar a punt de empapelar per creure que ens ho preniem a cachundeig, jajajaja, records desde canet city!

Anònim ha dit...

xDDDD

Flanagan ha dit...

McNeto! Salut company!
Si, no m'he oblidat del rialler dels collons, ni de la cara de mala hòstia del poli que no sabia escriure. Per cert, en saps res d'ell? (no del poli, sino del rialler). Apa, envia´m un mail.

Anònim ha dit...

Doncs que jo sapiga s'el va acabar riure, la bofia el va enxampar traficant amb certes substancies il-legals, el van retirar el permis de residencia i el van deportar el seu pais.

L'ultim que sabem d'ell es que esta casat i te 2 fills, viu del contraband a tetuán.

Salutacions desde CanetCity

Flanagan ha dit...

M'ho crec :)

Anònim ha dit...

es una llastima, pero que t'esperaves d'un noi tant subnormal com aquest, t'en recordes d'un cop a primaria que de tant tocar-te els collons li vas cardar amb el regle el cap que et van expulsar.

aquest noi tant "especial" es mereix un post apart.

Flanagan ha dit...

Hòstia Moniatu, no em recordis els traumes infantils, que després em sabia molt greu haberlo esguerrat.
Per cert, no em van expulsar pas.