divendres, d’agost 18, 2006

Silverprint rules

Avui fa un dia d'aquest en que plou i fa sol tant peculiars de Londres, la ciutat amb el clima mes temperamental que conec. I avui coincideix que el sol surt quan jo surto al carrer i no paro de trobar-me la ciutat humida i brillant. Mola.
Doncs be, avui he fet una de les meves poques excursions al sud del Tamesis perque finalment he trobat una botiga on comprarme potingues per oxidar plata (aka revelar). Despres de fer el passarell buscant direccions per internet se'm va acudir preguntar en un forum, aixi de facil. Si se m'hagues acudit abans no hauria calgut fer el ridicul presentant-me a una direccio que havia trobat a les pagines grogues on suposadament eren "Chemical manufacturers and providers". Be, si que ho eren. Vaig anar a petar a la oficina central d'una empresa quimica on estic segur que tenien tot el que necessitava, amb el petit inconvenient que la comanda minima eren un parell de tones i jo m'havia deixat el carro de la compra.
Doncs be, he anat al Silverprint (nou punt de referencia a la ciutat) i he acabat passegant-me pel metro amb la motxilla plena de pots i ampolles amb acids, conservadors i agents reveladors.
I llavors se m'ha acudit que divertit seria trobar-me amb un d'aquest punts de control que la poli posa de tant en tant a les parades de metro per impresionar als turistes i demostrar que Londres is a very safe place. Sobretot tenint en compte que la hidroquinona es un pols blanc que ve en una bosseta de plastic i que fa una setmana que els diaris van plens de la nova tecnica per portar les bombes desmantellades per muntarles a dins dels avions.
Em podria convertir en el primer sospitos de ser un camell-terrorista. Pa chulo yo.
Mister Officer: I em pots exlicar que hi portes aqui?
Jo: Oi tant mestre, son productes per revelar pel.licula.
Mister Officer: I el detonador on el portes?
Jo: Mande?
Val, m'he flipat una mica, pero seria una anecdota de la hostia per explicar oi? Evidentment he arribat a casa sense cap problema i ara no se si fer revelador o tallar la hidroquinona amb guix i vendre-la per grams.