dijous, d’octubre 05, 2006

Llits de vuit potes

Ahir vaig arribar a casa i vaig trobar en Jerry que em volia ensenyar una cosa. Una cosa que havia atrapat en un got de vidre. Una aranya enorme cosina de la que em va atacar l'altre dia.
Estic comencant a agafarli molta mania al meu pati amb jardinet dels collons.
Jo li vaig explicar la meva aventura i llavors vam comencar una bonica conversa sobre aranyes enormes. Resulta que en Jerry esta curat d'espants, a Sud Africa les aranyes son tant grans que tenen seguretat social i poden cobrar atur (no li vaig preguntar si nomes les blanques o totes en general). M'ha explicat que a les aranyes, a no ser que siguin molt petites costa molt matar-les, son molt fortes. Va be saber-ho, dema a mes de pa i llet he de comprar mes Agent Taronga i un pistolot per sota el coixi. M'ha explica't que un dia s'estava rentant la cara i al mirar-se al mirall en va veure una de pam i mig enganxada a la cortina de darrere seu i que n'hi havia una altre a sobre el llit. No m'estranya que el tio hagi fugit a Londres, que mes pots fer quan la teva vida es converteix en una peli de por de serie B.
Avui m'he passat per casa d'en Conejito, un colega d'Alcorcon. Li he explica't la meva historia amb el bitxo superfolding i m'ha dit que l'altre dia ell tambe en va trobar un parell a sobre el llit.
Estic comencant a agafarli molta mania a la ciutat aquesta en general. Que collons tenen les aranyes amb els llits?
Millor comprar una retallada per sota el coixi.